Jane...

03-02-2012 14:08

Jane ...

De reünie was goedgeslaagd en mede door de voorbereidingen dmv webblog heeft JW mij toch over kunnen halen om te komen......Ik was altijd een beetje de einzellganger in de klas mede doordat ik met 16 jr al op "kamers"woonde en daardoor al in een andere leeftijdfase zat dan de rest van de klas.....Door JW´s enthousiasme met dat webblog wilde ik toch geen "spelbreker"zijn vandaar dat jullie mij gisteren zagen verschijnen.De tijd was te kort om met iedereen te kunnen spreken ...helaas....Dmv af en toe een mailtje is het natuurlijk ook leuk om contact te houden......Ik zie nu ook wel in dat het eigenlijk heel "bijzonder"is dat je als klas na zoveel jaren nog eens bij elkaar komt en ook al zullen er meerdere mensen wegvallen,is het toch goed om hiermee door te gaan!!!!...mijn idee erover......Sinds een week heb ik hier in Friesland ook snel internet en kan nu ook op mijn laptop skype gaan zetten........dus....Groet en tot mails