De geboorte van een nieuwe reünie... 2016 !

24-04-2015 20:29
 
  ...vanaf januari 2016 nog 9 maanden? ...
 

Op 23 april 2015 13:44 schreef <jeeweevb@gmail.com>:
Hallo Carla, Liesbet, Iman en Jan,
 
Waarom stuur ik jullie deze mail?! Omdat ik jullie, heren, vlak voor –en tijdens- de reünie heb gezien als twee uitstekende organisators en reünieleiders... En waarom jullie, dames?! Omdat ik enige kriebels van enthousiasme heb waargenomen  voor een nieuw te houden reünie !
Omdat vooral Carla een reünie leuk vond in ons volgende levensjaar 2016 wil ik jullie vast voor dit plan enthousiasmeren om:
 
1. Komende maanden van dit jaar eens zo nu en dan feeling met elkaar te houden, zomaar de ‘radertjes’ laten draaien dus...
2. De beginmaanden voor de zomer van 2016 concretere feiten omtrent de te houden reünie aan te geven
3. De maanden na de zomer 2016 helemaal concreet voor de dag te komen met een plan en ... zoals Iman en Jan dat zo geweldig deden in het reüniejaar van 2011, 2012? (zo lang geleden, zodat ik dat niet meer weet...) !
 
Streng hé?! Echt een ouderwetse ‘schoolmeester’ ben ik nog...
 
Ik ben wel benieuwd !
 
Groeten van jullie ex-medeleerling GKS,
 
Jan Willem
 
PS: O ja... mocht je elkaars mailadres niet meer weten... vraag het dan aan mij via mail !
 
Wat ben je toch een gezellige en geestige man , Jan Willem ! Graag zou ik de mailadressen van Carla en de twee mannen willen ontvangen . Of is het de bedoeling , dat nu de twee dames iets op touw zetten ?  Daar draaien wij onze handen niet voor om en zullen jullie allemaal versteld doen staan .van ons organisatorisch talent !!!
 
Die GKS achtergrond heeft hier vast en zeker toe bijgedragen . Wat een opleiding is dat toch geweest , hè ?
 
Bedankt voor het zetje in de rug !
 
Warme groeten uit de Zaan ,
 
Liesbet
 
Dank voor je  reactie ! Iman en Jan zouden jullie beiden steun kunnen bieden als ervaringsdeskundigen. Fijn dat je je in gaat zetten voor een nieuwe reünie... Carla vond het jaar 2016 leuk, omdat 6 van ons dan 70 geworden zijn en nog in dat jaar worden... Onno is dan al weer dik 72...
 
 
Veel sukses gewenst ! Ik hoop er van te horen !
 
Groeten van Jan Willem
 
DIT BERICHT GING WEER NAAR lIESBET, CARLA, IMAN EN JAN ...

Super bericht  die zwangerschap. KAN NIET WACHTEN. Als je van water wind en vergezichten houdt is Ilpendam een mooie plek ,heel goed bereikbaar uitAmsterdam (12bussen per uur )en iedereen past wel in het huis of de tuin .Of wordt het de boot vJannie?ben benieuwd  gr emmy